Forum Gliwice w finale Solal Awards 2010

To kolejne wyróżnienie na arenie międzynarodowej przyznane gliwickiemu centrum w konkursie Solal. W minionym roku galeria zwyciężyła w kategorii Consumer and Trade Advertising, odbierając srebrną statuetkę (Silver Solal Awards) za kampanię „Stop Monotonii”.
W tym roku w kategorii Business-to-Business jury doceniło kampanię „Spotkajmy się pod chmurką”, promującą i zapowiadającą rozbudowę oraz otwarcie w Forum powierzchni food courtowej.

Ogłoszenie wyników tegorocznego konkursu Solal Marketing Awards 2010 oraz uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w Lizbonie, w dniu 17 czerwca, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

Konkurs Solal Marketing Awards ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych działań marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie. Dostrzegając najlepsze rozwiązania Solal wyłania wzorce, które będą godne do naśladowania przez innych. To wyróżnienie w dziedzinie marketingu, o które rywalizują europejskie centra handlowe. Konkurs organizowany jest od 1977 roku.

Centrum Handlowe Forum jest pierwszym wielkopowierzchniowym obiektem handlowym w Gliwicach, zlokalizowanym w centrum miasta. Na terenie obiektu znajduje się m. in.: 140 sklepów i punktów usługowych, hipermarket Carrefour oraz kino Cinema City.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016