Inglot: SCF źródłem wiedzy o relacjach najemców i zarządców

Do panelu zostali zaproszeni m.in.: Mariusz Wojdon, wiceprezes zarządu Alma Market SA; Artur Mikołajko, prezes zarządu Intersport Polska; Piotr Wilczyński, członek zarządu Vision Express; Zofia Nachiło-Morbiato, dyrektor ds. rozwoju I.O. Venezia oraz Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie.
Zdaniem uczestników udział w panelu przyniósł konkretne wskazówki, jak najemcy mogą skutecznie rozmawiać z zarządcami centrów handlowych i w jaki sposób mogą lepiej chronić swoje interesy, szczególnie w kryzysowej sytuacji.

Sieć Inglot – sprzedająca kosmetyki do makijażu – liczyła na koniec ubiegłego roku około 200 lokalizacji. Marka jest dostępna w największych centrach handlowych w kraju oraz w Australii, Bahrajnie, Abu Dhabi, Kanadzie, Dubaju, Turcji, Arabii Saudysjkiej, Wielkiej Brytanii, USA, na Litwie, w Irlandii, na Malcie, w Omanie, Kuwejcie i Indiach. Firma zamierza otworzyć kolejne sklepy w Indiach i Autralii. W Polsce do końca 2010 roku planuje uruchomić 15 nowych salonów. Chce także odświeżać wygląd swoich placówek.
W ciągu trzech kwartałów 2009 roku Inglot zanotował 15-proc. wzrost.
 

Reklama

Galeria Jurajska