Praktiker wydał nowy katalog

Katalog zrealizowano pod hasłem „Wiosenne Inspiracje”. Prezentuje on wybrane produkty z oferty marketów Praktiker oraz ciekawe aranżacje, które mają na celu inspirować do zmiany wystroju wnętrza oraz ogrodu. Dodatkowo, klienci znajdą tu cenne pomysły oraz porady na temat remontów, wyposażenia domów i ogrodów.

Katalog dostępny jest zarówno w sklepach sieci Praktiker, jak i w internecie. Serwis internetowy z katalogiem zawiera: prezentację wybranego asortymentu Praktikera, wyszukiwarkę produktów, wraz z aktualizowanymi na bieżąco cenami, dane teleadresowe, mapki z zaznaczonym dojazdem oraz godziny otwarcia marketów Praktiker w całej Polsce. Novum stanowi flashowa prezentacja katalogu, w której zastosowano szereg niestandardowych i nowatorskich rozwiązań, takich jak funkcja pełnotekstowego wyszukiwania produktów. Intuicyjną nawigację po katalogu gwarantuje podręczne menu, spis treści oraz miniaturki stron. Dodatkowo, użytkownicy mają możliwość tworzenia i zapisywania indywidualnych zakładek, które będą dla nich dostępne nawet po opuszczeniu aplikacji i powrocie do niej w późniejszym terminie. Katalog można także selektywnie drukować i pobierać w formie pliku PDF.

–  Z punktu widzenia działań marketingowych w internecie oraz "web usability" przełomową funkcjonalnością jest unikalny adres URL przypisany dla każdej strony katalogu Flash oraz powiązania z kartami produktów w witrynie www.katalog-praktiker.pl. – informuje Krzysztof Włodarczak, koordynator prac nad witryną po stronie Praktikera.  – Dzięki temu kampanie internetowe mogą kierować do konkretnej strony katalogu, a użytkownik klikając w formę reklamową trafia bezpośrednio w miejsce, którym jest zainteresowany. Stąd z kolei jednym kliknięciem może przenieść się do karty produktu w witrynie www.katalog-praktiker.pl, gdzie znajdzie więcej informacji na temat poszukiwanego artykułu. Co więcej, każda ze stron flashowego katalogu jest indeksowana przez wyszukiwarki internetowe, co daje możliwość bezpośredniego dotarcia do interesujących produktów i informacji także poprzez organiczne wyniki wyszukiwania  – dodaje.

Równocześnie rusza kampania reklamowa firmy Praktiker, która ma na celu promocję katalogu Wiosna 2010. Kampania kierowana jest do klientów indywidualnych, mieszkańców dużych miast. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: outdoor (billboardy), TV (m.in. TVP1, TVP2, TVPInfo, Polsat, TVN, TVN7, TV4 i stacjach tematycznych), prasę oraz działania w Internecie. Ponadto, prowadzone są intensywne działania BTL, oparte na silnej komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POS). Projektem zarządza Mariola Pyszna – kierownik ds. marketingu Praktiker Polska. Za kreację odpowiada Agencja Reklamowa S4 (Monika Skalska – account manager, Marcin Samek – strategic planning director, Dariusz Chrzan – art director oraz Wojciech Papuziński – copywriter). Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus. Stroną opiekuje się OPTeam S. A (Jakub Bronczyk – manager projektu). Za działania PR natomiast odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016