Chata Polska planuje otworzyć ok. 50 placówek

Nowe sklepy powstały w województwach lubuskim (Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Bobrowice, Ośno Lubuskie, Przylep), dolnośląskim (Syców, Jelenia Góra) i wielkopolskim (Poznań, Skórzewo, Luboń, Swarzędz). Powierzchnia najmniejszego wynosiła 87mkw., zaś największego 580 mkw.

Miniony rok był dla firmy okresem ekspansji na nowe rynki. W listopadzie 2009 roku Chata Polska uruchomiła swój pierwszy sklep w woj. łódzkim. Detalista rozwija się na zasadach franczyzy. Obecnie pod szyldem Chaty Polskiej działają 230 placówki na terenie województw: wielkopolskiego (91 sklepów), kujawsko-pomorskiego (20), dolnośląskiego (44), lubuskiego (47), zachodniopomorskiego (27), opolskiego (brak danych) i łódzkiego (1). Obroty sieci w 2009 roku wyniosły ok. 720 mln złotych.

Chata Polska to sieć partnerów detalicznych funkcjonująca na rynku od 1997 roku. Warunkiem przystąpienia do sieci Chata Polska jest posiadanie sklepu samoobsługowego o powierzchni powyżej 100 mkw., zlokalizowanego na osiedlu mieszkaniowym lub w innymi miejscu o dużym natężeniu klientów. Sklep musi mieć dobrą opinię na rynku, np. brak problemów z płatnościami u kluczowych dostawców. Przedsiębiorca wdrażający swój sklep do Chaty Polskiej jest zobowiązany do przeorganizowania sklepu oraz dostosowania działań handlowo-marketingowych do standardów sieci.

Chata Polska stosuje jednolite elementy wizualizacji we wszystkich sklepach. Stałym elementem identyfikacyjno-reklamowym jest wizualizacja zewnętrzna sklepów. Obejmuje ona szyld – logo Chata Polska i grafikę okienną .Poszczególne grupy asortymentowe wewnątrz sklepu oznaczone są na specjalnych tablicach. Ceny produktów są wyeksponowane na listwach cenowych, dodatkowo etykiety promocyjne wskazują na produkty oferowane po wyjątkowo niskich cenach. Ramki i tablice promocyjne informują o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016