Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 86,65 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 102,34 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 922,71 mln zł wobec 754,28 mln zł.

– Wyniki są dobre, tym bardziej że z powodu długiej zimy sprzedaż wiosennej kolekcji obuwia rozpoczęła się praktycznie dopiero w połowie marca – komentuje Piotr Nowjalis, wiceprezes NG2. Podkreśla, że wszystkie parametry analizowane przez spółkę, a dotyczące m.in. liczby wizyt w sklepach, zawieranych transakcji czy średniej ceny na paragonach są pozytywne dla grupy.

Według Nowjalisa dynamika sprzedaży w sklepach działających ponad rok była w marcu dwucyfrowa. – To oznacza, że nasza oferta oraz ceny wyrobów są akceptowane przez klientów. To bardzo dobry prognostyk na najbliższe tygodnie – uważa Nowjalis.

Według założeń zarządu obuwnicza grupa powinna uzyskać w całym 2010 r. ponad 1,1 mld zł przychodów i około 120 mln zł zysku netto.

W 2010 roku NG2 planuje w sumie otwarcie co najmniej 78 placówek, tj: 40 salonów CCC (30 w Polsce, 10 w Czechach) oraz 38 sklepów BOTI. Docelowo firma zamierza zbudować sieć około 1070 sklepów w Polsce, czyli 400 lokali CCC (w tym 100 franczyzowych) oraz 500 sklepów marką BOTI (w tym 100 franczyzowych). Sieć salonów QUAZI docelowo ma składać się ze 100 sklepów. W Czechach Grupa planuje rozszerzyć swoją sieć do 70 salonów CCC.

Na koniec 2009 roku struktury sprzedaży detalicznej NG2 obejmowały łącznie 692 placówki, w tym 556 sklepów własnych: 254 salony CCC w Polsce i 38 w Czechach, 213 salonów BOTI oraz 51 butików QUAZI.