Blue City rusza z kampanią reklamową

W ramach kampanii Blue City będzie używać nowoczesnych kanałów dotarcia do odbiorców, m.in. portali społecznościowych oraz technik Word of Mouth. Ruszyła także nowa miejska strona centrum, zlokalizowana pod dotychczasowym adresem www.bluecity.pl
Drugi element kampanii ma charakter ambientowy: w kilku kluczowych punktach miasta pojawiły się impaktowe nośniki ambientowe.
Akcja ma na celu pokazanie Blue City jako „miasta w mieście”, czyli centrum handlowego o wyjątkowo miejskim charakterze, z własną infrastrukturą i logistyką, najmodniejszymi znanymi markami, a ponadto z dzielnicami rozrywki, kultury, relaksu oraz sportu, parkiem zabaw dla dzieci, przestronnymi alejkami, restauracjami i kawiarniami.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.
Budynek ma ogółem około 185 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, całkowita powierzchnia najmu centrum handlowego wynosi około 65 tysięcy metrów powierzchni handlowej. Ok. 30 tysięcy metrów kwadratowych przypada na kompleks biurowy.
W kompleksie Blue City znajduje się 1500 miejsc parkingowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejsc w ogrzewanym garażu podziemnym i do 400 na parkingach zewnętrznych.

Właścicielem i zarządcą Blue City jest Blue City sp. z o.o. Pakiet większościowy 51 proc. firmy należy do holenderskiej grupy inwestycyjnej. Portfolio zagranicznych inwestorów Blue City obejmuje nieruchomości na całym świecie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016