W październiku zeszłego roku centrum Magnolia Park świętowało swoje drugie urodziny. Od początku działalności do 31 marca br. obiektem zarządzała firma Redis. Od 1 kwietnia stery Magnolii przejęła firma Metro Group Asset Management.

– Pod zarządem firmy Redis w 2009 roku istotnie wzrosła liczba odwiedzających Magnolia Park. Centrum zostało również laureatem dwóch prestiżowych nagród : Gold Solal Award (2008) i Maxi Award (2009). Firma jest w tej chwili gotowa do podjęcia nowych zadań biznesowych – czytamy w komunikacie spółki.

650-tysięczny Wrocław to jeden z najbardziej konkurencyjnych rynków w naszym kraju. Jego mieszkańcy mają do dyspozycji cztery konkurencyjne centra handlowe, w tym jedno w samym centrum miasta, otwarte w kwietniu 2009 roku. – W sytuacji dużej konkurencyjności na rynku usług i trudnych warunków ekonomicznych Redis konsekwentnie zbliżał się do lokalnej społeczności. Nasz personel zarządzający pochodzi z małych społeczności w kanadyjskiej Prowincji Quebec, gdzie istnieje przywiązanie do tradycji, bliskich związków z rodziną i interakcji ze społecznością lokalną – tłumaczy Gilbert Boulanger, dyrektor zarządzający Redis. – Wypromowaliśmy Magnolia Park, jako „nowe miejsce spotkań” dla rodziny i znajomych we Wrocławiu i na całym Dolnym Śląsku. Zaproponowaliśmy mieszkańcom centrum handlowe, w którym są nie tylko najmodniejsze sklepy, ale także „coś więcej" niż tylko zakupy. Dzisiaj Redis może powiedzieć – misja wykonana – dodaje Gilbert Boulanger.

Przestrzeń handlowa Magnolia Parku składa się z ponad 250 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Redis był odpowiedzialny za projekt, rozplanowanie i realizację tej inwestycji, o całkowitej powierzchni do wynajęcia (GLA) 66 tys. mkw. i 8 tys. mkw. terenów rekreacyjnych na zewnątrz.