Delikatesy wdrożą program Grupy Żywiec

– Głównym celem programu partnerskiego uruchomionego przez Grupę Żywiec pod nazwą Akademia Zysków jest dotarcie z naszą ofertą do jak najszerszego grona odbiorców oraz zachęcenie jego uczestników do systematycznej współpracy. Program Akademii Zysków ma również dostarczać wiedzę z dziedziny rozwoju przedsiębiorczości w handlu tradycyjnym poprzez doradztwo oraz dzielenie się najlepszymi praktykami jego uczestników – mówi Grzegorz Jaworek, dyrektor ds. projektów komercyjnych Grupy Żywiec.

Program jest skierowany do wybranych sklepów detalicznych obsługiwanych przez Grupę Żywiec i opiera się na mechanizmie zbierania punktów lojalnościowych za transakcje zakupowe. Od strony technicznej program wspierany jest przez system Comarch Loyalty Management.
– System służy między innymi do definiowania promocji, segmentacji poszczególnych grup beneficjentów, hierarchizacji placówek, naliczania i redempcji punktów lojalnościowych. Warto również zwrócić uwagę, iż system CLM umożliwia szerokie wykorzystanie Web 2.0 do komunikacji z uczestnikami programu, poprzez unikalny portal dla klientów oraz aktywne zastosowanie innych kanałów takich jak e-mail czy sms – dodaje Justyna Michalczyk, dyrektor handlowy Comarch SA.

Comarch Loyalty Management to system wspomagający definiowanie i zarządzanie programami lojalnościowymi. Na rynku funkcjonuje od 2000 roku, został z powodzeniem wdrożony w ponad 30 firmach na całym świecie. W oparciu o Comarch Loyalty Management realizowane są m.in. takie programy lojalnościowe jak Klub Konesera (Alma Market), Furora (Lukas Bank), DOM (Leroy Merlin), Navigator (Lotos paliwa), a za granicą chociażby „Malina”, największy koalicyjny program lojalnościowy w Rosji czy wdrożenie systemu lojalnościowego dla linii lotniczych JetBlue Airways.

Grupa Żywiec waży piwo w pięciu browarach na terenie całego kraju. Zatrudnia obecnie ponad 6 tysięcy pracowników. Najważniejsze marki Grupy to: Żywiec, Heineken, Warka, Strong i Tatra.

Comarch jest globalnym dostawcą rozwiązań IT. Posiada swoje biura w 15 krajach na świecie i zatrudnia 3500 specjalistów na 4 kontynentach. Realizuje rocznie około 550 dużych i średnich projektów informatycznych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016