Blue City uruchamia witrynę w technice 3D

W projekcie nowej strony stołecznego centrum wykorzystano technikę 3D i ciekawy projekt graficzny, dzięki czemu Klienci bez problemu i od razu będą mogli znaleźć swój ulubiony sklep czy punkt usługowy. Wystarczy wpisać poszukiwaną nazwę, aby odpowiadający jej punkt ukazał się użytkownikowi w trójwymiarze, ze szczególnym uwzględnieniem piętra i otoczenia, w którym się znajduje.

Na nowej stronie Blue City klienci znajdą również dokładny opis sklepów oraz będą mogli poczytać blog z dużą ilością aktualnych informacji. Klienci zapisujący się na listę mailingową otrzymają comiesięczny newsletter oraz informacje mailem i sms-em o bieżących wydarzeniach i promocjach.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. To ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.
Budynek ma ogółem około 185 tysięcy mkw., całkowita powierzchnia najmu wynosi około 65 tysięcy mkw. Ok. 30 tysięcy metrów kwadratowych przypada na kompleks biurowy. W kompleksie Blue City znajduje się 1500 miejsc parkingowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejsc w ogrzewanym garażu podziemnym i do 400 na parkingach zewnętrznych.

Właścicielem i zarządcą Blue City jest Blue City sp. z o.o. Pakiet większościowy 51 proc. firmy należy do holenderskiej grupy inwestycyjnej. Portfolio zagranicznych inwestorów Blue City obejmuje nieruchomości na całym świecie.

Reklama

Galeria Jurajska