Spot pokazuje wnętrze mieszkalne i scenkę rodzinną, której główną bohaterką jest matka/teściowa odwiedzająca dzieci w ich nowym mieszkaniu. Reklamy zamówiono w stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN), kanałach tematycznych (np. TVN Style, TVN 24) i w kilkunastu kanałach niszowych. Uzupełnieniem dla nich są działania na stronie www. Kreację przygotowała agencja PZL, planowanie mediów powierzono Mediaedge:cia. Reżyserią filmów reklamowych ”Ty tu urządzisz” zajął się Iwo Zaniewski, za zdjęcia odpowiedzialny był Paweł Edelman. Działania w Internecie przygotowane są przez K2 Internet. Akcja potrwa do 23 maja.

Szwedzka sieć sklepów meblowych Ikea zamierza umocnić pozycję w naszym kraju. Ikea zakupiła w Polsce kilka działek. Zależnie od potencjału miasta planuje w najbliższych latach otwierać większe lub mniejsze sklepy. Od początku lat 90. szwedzka grupa zainwestowała w Polsce około 5 mld zł. Z kolei plan na najbliższe pięć lat przewiduje wydatki inwestycyjne rzędu 5–6 mld zł. Ikea ma w Polsce obecnie osiem sklepów, które rocznie odwiedzane są przez około 16 milionów klientów. Ponadto, poprzez firmę Inter Ikea Centre Polska, buduje i zarządza sześcioma Parkami Handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego znajduje się regionalne Centrum Dystrybucji, które obsługuje sklepy w Polsce, Czechach, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
Po koniec roku finansowego 2009 na świecie istniało 267 sklepów Ikea w 25 krajach, oferujących wszystko dla domu pod jednych dachem. W zeszłym roku sklepy Ikea odwiedziło 590 milionów klientów.