Galeria handlowa przy Intermarche Contact

W galerii handlowej są jeszcze wolne powierzchnie. Intermarche oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Pod koniec kwietnia zostanie uruchomiona wędzarnia, dzięki czemu klienci będą mogli zakupić tradycyjne wyroby, produkowane na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
 

Dodatkowo, konsumenci nowo otwartych sklepów Intermarché mają możliwość doładowania telefonu, a także opłacenia rachunków. Do ich dyspozycji jest również darmowy parkingi, który może pomieścić ponad 25 samochodów osobowych. W nowym sklepie zatrudnienie znalazło 35 osób.

Jak informuje Intermarche, to co wyróżnia Intermarche wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem – wizualną informacją o walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne, jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarche. Sieć handlowa Grupy licząca obecnie 146 supermarketów Intermarche oraz 70 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 000 mieszkańców.
Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2009 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 34 miliardy euro. Sieć to 3 760 sklepów, 3 000 niezależnych przedsiębiorców, 130 000 pracowników.

Reklama

Galeria Jurajska