Salamander: planujemy powrót na Nowy Świat

Jak dodaje Katarzyna Mrozowicz, marka Salamander zamierza się dalej rozwijać na polskim rynku. Wśród pożądanych lokalizacji są, oprócz ulic handlowych, centra i galerie handlowe. – Obecnie nasza sieć obejmuje w Polsce 14 lokalizacji, z czego dwie przybyły w ciągu dwóch ostatnich lat – mówi Mrozowicz.

Salamander GmbH, wraz ze swoimi spółkami córkami we Francji, Austrii, Polsce na Węgrzech, w Czechach i Rosji należy do firmy Ara AG, która jest jednym z wiodących europejskich detalistów w branży obuwniczej, a także w segmencie obuwia, torebek i akcesoriów. Ara AG prowadzi firmę Salamander od lutego 2009 roku, kiedy przejęła jej udziały od wcześniejszego właściciela.
Wprowadzona w 1904 roku marka Salamander jest bardzo popularna i znana przede wszystkim w Niemczech oraz w wielu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Od 2005 roku spólka kładzie duży nacisk na wprowadzanie nowej koncepcji sklepów. Projekty architektoniczne są konsekwentnie realizowane, uwzględniają specyfikę każdej indywidualnej lokalizacji, jak również zasady Feng Shui. Tak został na przykład zaaranżowany sklep we Wrocławiu w Arkadach Wrocławskich.

Prezesem polskiej spółki jest Maria Jolanta Miturska-Popkiewicz. Firma Salamander posiada w naszym kraju 14 salonów sprzedaży. Poza Polską prowadzi około 190 sklepów w Niemczech, Francji, Austrii, Węgrzech, Czechach i Rosji, w których obok produktów marki własnej Salamander oferowane są wysokiej jakości buty, torebki i akcesoria wielu innych renomowanych marek, np. Boss, Joop czy Lacoste.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016