Drogerie Natura wyróżnione za jakość obsługi

To kolejna nagroda dla firmy Polbita, która w 2010 roku została już uhonorowana tytułem „Jakość Roku 2009”.
Program "Jakość Obsługi" został zainicjowany trzy lata temu i z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. W tym roku wyniki głosowania opublikowano w dzienniku Rzeczpospolita z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta.

W skład kapituły, decydującej corocznie o przyznaniu godła „Jakość Obsługi”, mogą wejść wszyscy konsumenci w Polsce. Każdy, kto zarejestruje się na stronie www.jakoscobslugi.pl, może zgłaszać własne obserwacje ma temat jakości obsługi w dowolnej firmie bądź instytucji. Wszystkie opinie są publikowane na portalu, tym samym wpływając na wyniki Programu.

W tym roku w głosowaniu wzięło udział ponad 200 tysięcy osób, które w skali od -5 do 5+ oceniały jakość obsługi w pięciu różnych kategoriach. Brano pod uwagę nie tylko zachowanie, wygląd i kompetencje personelu firmy, ale również organizację i czas obsługi, ofertę oraz wygląd miejsca obsługi.
Pierwsza placówka Drogerii Natura powstała w 1997 roku. Obecnie sieć liczy ponad 200 drogerii w całej Polsce, między innymi w centrach handlowych. Polbita Sp. z o.o. stale powiększa liczbę swoich punktów handlowych. 11 marca tego roku nastąpiło otwarcie w Centrum Handlowym Galeria Jastrzębie w Jastrzębiu-Zdroju (województwo śląskie). Firma współpracuje z około 100 dostawcami produktów. Jej asortyment obejmuje około 8 tysięcy artykułów – od kosmetyków, przez perfumy, po ozdoby do włosów i akcesoria kosmetyczne.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016