– Nowoczesny logotyp podkreśla zmysłowego ducha marki – mówi Iga Aksamit, dyrektor marketingu i główny koordynator zmian. – Logo stworzone przez agencję rebrandingową DN jest dokładne tym, czego poszukiwaliśmy, bo doskonale odzwierciedla kierunek przeprowadzanych zmian. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu współpracy – dodaje.

Przyjęta w lipcu zeszłego roku strategia marki, zakłada sukcesywne zmiany w wizerunku całej sieci, w tym m.in. butikową ekspozycję, estetyczną przytulność i intymność w salonach, których projekt tworzy Studio 1:1. Już wkrótce zostanie zaprezentowany pierwszy salon stworzony w nowej koncepcji.
– Metamorfoza, którą rozpoczął Atlantic, będzie kontynuowana przez dwa najbliższe sezony, spełniając oczekiwania zarówno stałych jak i nowych klientów, oferując im komfort, poczucie piękna i zmysłową elegancję na co dzień. Efektem będzie zupełnie odświeżony wizerunek spójny ze zmysłowymi, nowoczesnymi produktami. Same kolekcje Atlantic już od dwóch sezonów podążają w stronę zmysłowej kobiecości, stając się produktami nowoczesnych i pewnych siebie kobiet. Podobnie w kolekcji męskiej, gdzie zwracają się ku aktywnym i niezależnym mężczyznom – informuje spółka.
 
Według nowej strategii oferta marki Atlantic zostanie jeszcze bardziej rozszerzona o nowe linie i produkty specjalne, zarówno bielizny damskiej jak i męskiej.
Salon w CH Port Łódź to 44. sklep firmowy sieci w Polsce. Atlantic posiada również sześć outletów, ponad 100 salonów franchisingowych i partnerskich w kraju i za granicą, a także e-sklep pod adresem www.atlantic.pl.