Forum Gliwice: 5 tys. użytkowników programu lojalnościowego

– Zaproponowane rozwiązania programu lojalnościowego stworzone specjalnie dla Forum Gliwice, urzeczywistnione poprzez platformę multimedialną, spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem naszych klientów. Tylko w pierwszych dwóch dniach, od momentu wprowadzenia programu, do systemu zalogowało się ponad tysiąc osób, z których każdy jest klientem Forum – mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor Centrum Handlowego Forum Gliwice.

Dzięki technologii i założeniom programu lojalnościowego, pozwala on pozyskiwać pełne informacje o klientach, nagradzając jednocześnie kupujących za dokonane w sklepach Centrum zakupy. – W przypadku tego programu już można mówić o sukcesie. Ruszył on 20 marca i w pierwszych dniach funkcjonowania pozwolił pozyskać znaczącą bazę klientów, którzy wciąż pozostają aktywni, co oznacza, że zasady programu skłaniają ich do dokonywania zakupów w sklepach naszego centrum. Obecnie liczba zarejestrowanych to ponad 5 tys. klientów i wedle przewidywań będzie ona stale rosnąć – dodaje Agnieszka Mielcarz.

Program służy przede wszystkim umacnianiu lojalności klientów względem centrum oraz zwiększaniu sprzedaży, przy wzajemnym zadowoleniu – klientów i najemców. – Co już ma miejsce, program lojalnościowy będzie też aktywizował działania najemców centrum, stając się urzeczywistnieniem jednego z najnowszych trendów w walce konkurencyjnej zwanej mass customization – informuje Agnieszka Mielcarz.

Klienci za dokonane w sklepach centrum zakupy otrzymują od najemców unikalne kody-KLIKi, które po zalogowaniu się na stronie centrum www.forumgliwice.pl, można wymieniać na nagrody. Pełen katalog nagród pojawi się na stronie Forum z początkiem maja. Pula nagród będzie zróżnicowana, dostosowana do potrzeb czy wieku klientów. Ponadto uczestniczący w programie mogą otrzymać status klienta VIP, co daje dostęp do limitowanych zaproszeń na organizowane przez Forum imprezy. To jednak nie koniec nowości. Na przełomie kwietnia i maja zostanie uruchomiona nowa strona internetowa Forum Gliwice wraz z nowymi funkcjonalnościami. Klientów czeka wirtualny spacer po centrum, strona udostępni również podgląd na żywo z kamer zamieszczonych na terenie obiektu. Połączenie nowego serwisu internetowego z systemem lojalnościowym ma spowodować przeniesienie aktywności klientów do Internetu, budując jednocześnie lojalność wobec marki.

Reklama

Galeria Jurajska