Sprzedaż Euromark wzrosła w marcu o 31. proc.

– Spółka Euromark Polska nadal utrzymuje dodatnią dynamikę sprzedaży zapoczątkowaną w grudniu 2009 roku. Obecny wzrost miesięcznej sprzedaży osiągnięty został, po pierwsze, dzięki utrzymującym się nadal w pierwszej połowie marca zimowym warunkom pogodowym, które pozwoliły spółce na dalszą sprzedaż produktów z zimowej kolekcji, a po drugie ze względu na bardzo dobre reakcje ze strony klientów na wszystkie produkty z kolekcji Wiosna/Lato 2010, co z kolei przełożyło się na znaczny wzrost sprzedaży- podała spółka w komunikacie.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży grupy kapitałowej w marcu 2010 roku wyniosły 6,22 mln zł i były niższe o 2,4 proc.. od osiągniętych w marcu 2009 r.

Spadek sprzedaży spowodowany był zamknięciem spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd. w sierpniu 2009 r.

– Wyjąwszy wpływ jaki niosło za sobą powyższe zamknięcie, grupa zanotowałaby wzrost sprzedaży w wysokości 35 proc. – podano także.

Euromark SA jest właścicielem sieci sklepów Planet Outdoor oraz marek Campus i Alpinus w Polsce. Firma powstała w 1993 roku jako jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Początkowo podstawowym przedmiotem działalności była sprzedaż namiotów, śpiworów, plecaków i akcesoriów campingowych (obecnie stanowi około 27 proc. przychodów ze sprzedaży), dwa lata później spółka uzupełniła swój asortyment o odzież i obuwie. Spółka zaczęła dynamicznie rozwijać się od roku 1997 kiedy na rynek polski wprowadzono markę Campus. W 2004 roku Euromark przejął prawa do marki Campus. Od 2006 roku spółka jest notowana na warszawskim parkiecie.

Reklama

Galeria Jurajska