140 mln euro na centra Family Point

Family Point

Family Point

Joint venture przewiduje powstanie od 30 do 40 centrów handlowych Family Point w ciągu najbliższych pięciu lat. Obecnie w fazie planowania jest siedem lokalizacji, każdorazowo obiekty będą miały powierzchnię handlową pomiędzy 5000 -15000 mkw.
Firmy Tradeland i REVCAP planują zainwestowanie w centra handlowe Family Point. ok. 140 milionów euro.

– W Polsce centra handlowe są jeszcze słabo rozpowszechnionym typem obiektów sprzedaży detalicznej. Na świecie fachowe centra handlowe okazały się „wygrywającą koncepcją”. Te obiekty handlowe nawet na dojrzałych rynkach jako jedyny typ handlowy w dalszym ciągu przynoszą zwyżki obrotów. Są dla wielu handlowców ulubioną i międzynarodowo sprawdzoną koncepcją, oferującą swoim najemcom duże powierzchnie w dobrej cenie – informują przedstawiciele spółek.
Najemcami przyszłych centrów handlowych Family Point będą odnoszące sukcesy krajowe i międzynarodowe sieci detaliczne ze specjalistyczną i korzystną cenowo ofertą.

Fachowe centra handlowe znajdują się zazwyczaj bezpośrednio w pobliżu już istniejących miejsc sprzedaży detalicznej, jak np. hipermarketu spożywczego, dużego marketu budowlanego, ewentualnie supermarketu z elektroniką użytkową i sprzętem AGD.

Powierzchnie handlowe fachowych centrów Family Point leżą zawsze na parterze i są dostępne bezpośrednio z ulicy. Miejsca parkingowe znajdują się bezpośrednio przed sklepami. Atrybutem jest łatwe i szybkie wejście do sklepów. W ten sposób fachowe centra handlowe umożliwiają zrobienie wygodnych i obszernych zakupów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016