To pierwsza z serii limitowanych gwiazdorskich toreb, zaprojektowanych specjalnie dla wrocławskiej Renomy i sygnowanych przez gwiazdy polskiej sceny. Produkcja ekotorby bazuje na ponownym wykorzystaniu zużytych banerów reklamowych. DH Renoma co roku oferować będzie limitowaną serię toreb w nowej kreacji, nawiązującej do innej stolicy mody. Pierwszy jest Wrocław, ale nie zabraknie też inspiracji takimi metropoliami jak Paryż, Londyn czy Tokio.

– Renoma od początku swojego istnienia wyznaczała trendy mody i przybliżała je ludziom. Tę rolę pełni zwłaszcza teraz, gdy odzyskała swój blask i stała się miejscem spotkań ze światowymi markami
i najciekawszymi projektantami – mówi Tomasz P. Chenczke, prezes zarządu Centrum Development
& Investments, właściciela DH Renoma. – Jesteśmy szczęśliwi, że na tak niezwykłą, podwójną rocznicę Renomy możemy zaoferować równie wyjątkową pamiątkę, a przy tym prezent nawiązujący do coraz ważniejszego nurtu proekologicznego. Cieszę się, że Ania Przybylska zgodziła się jako pierwsza udzielić swojego wizerunku i promować eko-torby Renomy – dodaje Chenczke.

Aż 50 toreb z autografem Anny Przybylskiej można będzie wygrać podczas urodzinowego konkursu, który rozstrzygnięty zostanie w sobotę 24 kwietnia. Ekotorby dostępne będą także w punkcie informacyjnym (cena – 35 zł).

Dom Handlowy Renoma funkcjonuje we Wrocławiu od prawie 80 lat. Nowy rozdział w długoletniej historii tego budynku rozpoczął się 25 kwietnia 2009, kiedy firma Centrum Development & Investments, właściciel budynku, ponownie oddała obiekt wrocławianom.
Po gruntownej rewitalizacji i rozbudowie domu handlowego powierzchnia całkowita Renomy liczy ponad 99 tys. mkw., z czego 31 tys. mkw. to powierzchnia handlowa, a 10 tys. mkw. to powierzchnia biurowa, w całości wynajęta przez firmę Hewlett-Packard.

Na trzech kondygnacjach handlowych mieści się 120 sklepów oraz część restauracyjna. Wśród marek obecnych w Renomie znajdują się zarówno te znane już wrocławianom jak: Zara, Empik, Tatuum, Esprit, Sephora czy Alma jak również i takie, które debiutuję na mapie handlowej Dolnego Śląska, do których należą: TK Maxx, New Look, Massimo Dutti czy Furla.