Firma odzieżowa C&A zarządza siecią 41 sklepów w Polsce. W zależności od koniunktury w tym roku firma planuje owtorzyć od 5 do 10 salonów w Polsce. C&A to jedna z wiodących firm odzieżowych na świecie. Prowadzi w Europie 1084 filii, 213 placówek Kids Stores, 11 sklepów Clockhouse, 17 Women Stores i trzy sklepy obuwnicze.

Nowy sklep C&A w CH Manhattan w Gdańsku, który zajmie powierzchnię liczącą blisko 2000 mkw., to nie koniec modyfikacji. W tym samym czasie swoje sklepy w nowej aranżacji otworzą Mona Pro Moda oraz L.Marconi. Natomiast w ofercie salonu Próchnik pojawiła się marka Tiffi. Zmianom towarzyszy intensywna kampania promocyjna w lokalnych mediach. – Cieszymy się z zamknięcia kolejnego etapu przebudowy. Dla nas oznacza to automatycznie rozpoczęcie dalszych prac nad nowym wizerunkiem Centrum – wyjaśnia Katarzyna Szczycińska, dyrektor zarządzający w CH Manhattan.

Na efekty będzie trzeba poczekać do jesieni. Wówczas pojawią się nowe sklepy w Centrum, m. in. sklep marki KappAhl. Zmiany dotyczą także firmy zarządzającej centrum. Spółka Solara Investments od kwietnia, w wyniku połączenia spółek w ramach grupy kapitałowej APN Funds Management, zmieniła nazwę na Sirius Investments.

Centrum Handlowe Manhattan w swoich początkach związane jest z Wojewódzkim Zrzeszeniem Prywatnego Handlu i Usług w Gdańsku. Skupieni w nim kupcy w 1990 roku wydzierżawili od miasta plac w centrum Wrzeszcza i wybudowali na nim około 170 obiektów handlowych pod nazwą "Manhattanem". Dzisiejszy Manhattan zajmuje osiem kondygnacji, w tym trzy podziemne. Jego powierzchnia całkowita to 53 000 mkw. A powierzchnia handlowa liczy 23 000 mkw. Mieszczą się tu światowe Centrum Bursztynu, 120 sklepów i punktów usługowych, restauracje, kawiarnie, bary, centrum odnowy biologicznej, salony urody, powierzchnie biurowe. Jest jednym z najnowocześniejszych centrów handlowych w Trójmieście.