Strefa Wnętrza – nowy koncept Leroy Merlin

Sklep podzielony jest na dziesięć działów: Strefę Łazienek, Kuchni, Podłóg, Dywanów, Garderób, Kominków, Drzwi, Dekoracji Ścian, Oświetlenia i Dekoracji. W każdej z nich można znaleźć zarówno produkty luksusowe z najwyższej półki cenowej, jak i produkty od popularnych producentów, w przystępnych cenach. – Dzięki temu każdy znajdzie tu rozwiązania aranżacyjne dla siebie. Podjęcie decyzji ułatwią również liczne ekspozycje i przykładowe aranżacje rozlokowane w poszczególnych działach – informują przedstawiciele sieci.

Przychodząc do sklepu każdy będzie miał szansę urządzić kompleksowo mieszkanie, korzystając z porad fachowców – doradców klienta, projektantów, specjalistów od aranżacji ścian, czy okien.
Doradcy klienta w Strefie Wnętrza towarzyszą mu na wszystkich etapach: od wyboru, projektu, zakupu, przez transport, montaż aż po badanie satysfakcji.

W placówce handlowej znajduje się barek kawowy z czytelnią, strefa chillout’u i punkty projektowania. Na terenie placówki działa także bezprzewodowy Internet. Strefa Wnętrza została dostosowana także do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak w nim schodów i stromych podjazdów.

Firma Leroy Merlin rozpoczęła swoją działalność w roku 1923 we Francji. Na rynku polskim pojawiła się w 1994 roku. Dwa lata później otworzyła pierwszy market w Piasecznie pod Warszawą, obok sklepy Auchan z galerią handlową. W 2009 roku miała już 35 sklepów w największych miastach kraju, a ich powierzchnia handlowa wynosiła od 5,5 do 18 tysięcy mkw. Firma planuje kolejne inwestycje i otwarcia nowych placówek.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016