Służą one zarówno rejestrowaniu punktów za transakcje dokonane w Galerii, jak również pełnią funkcję kart rabatowych. Za punkty przyznawane za zakupy klienci nabywają prawo do odbioru nagród. Dodatkowo, przy współpracy najemców, udało się stworzyć atrakcyjny dla klientów system zniżek, do których uprawnia posiadanie karty – informują przedstawiciele obiektu.

Do programu zostało także włączonych kilku partnerów zewnętrznych z Płocka, którzy reprezentują ofertę uzupełniającą w stosunku do najemców galerii. Tym samym stali klienci Galerii Wisła uzyskują korzyści nie tylko na terenie galerii, ale także w Płocku. Akcji partnerują m.in. Akademia Ruchu, Centrum Jazdy Konnej Czesław J. Krakowski, City SPA, Hotel Czardasz, Płocka Akademia Jogi, Studio Tańca Mark Dance Marek Owsik, Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku. Posiadaczom kart oferują ulgi i zniżki od 5 do 30 proc.

Kampania promocyjna nawiązuje do nazwy „Karta Grzechu Warta” i wykorzystuje elementy kojarzące się z pojęciem grzechu, diabła, piekła oraz nieba. Program lojalnościowy posiada także odrębną stronę internetową www.program.galeria-wisla.pl, na której zamieszczone są informacje dotyczące partnerów, promocji, zniżek oraz nagród.

W punktach regulaminu czytamy, że „Karta Grzechu Warta” jest zarejestrowana na konkretną osobę i jej udostępnianie jest zabronione. Punkty można rejestrować bezpośrednio w oznakowanych sklepach lub w Punkcie Obsługi Klienta. Niezarejestrowany podczas zakupu paragon należy zarejestrować w ciągu 7 dni od daty wydania. Zakupy dokonane u Partnerów Programu poza Galerią Wisła nie są rejestrowane i przeliczane na punkty.