Tradeland: 140 mln euro na parki handlowe

W ciągu trzech lat powstanie 15 parków handlowych Family Point

W ciągu trzech lat powstanie 15 parków handlowych Family Point

– Środki na realizację tych inwestycji pochodzą od Revcap i Tradeland. Tradeland jest firmą deweloperską z siedzibą w Wiedniu i Warszawie, założoną przez czterech austriackich profesjonalistów z branży nieruchomości. Tradeland wraz z Revcap Ltd. jest inwestorem instytucjonalnym z Wielkiej Brytanii, który założył oraz sfinansował Family Point. Wiele polskich oraz międzynarodowych banków wyraziło zainteresowanie udzieleniem nam kredytów – mówi Rainer Garger, przedstawiciel zarządu Tradeland GmbH. 

Powierzchnia większości parków handlowych będzie oscylowała pomiędzy 5 -12 tys. mkw. Lokalizacja kilku projektów jest już zatwierdzona i firma zaczyna je komercjalizować. Tradeland jest zainteresowany miastami z liczbą mieszkańców powyżej 50 tys. – Wszystkie potencjalne lokalizacje są analizowane właśnie pod względem liczby mieszkańców w danej okolicy oraz ich siły nabywczej – wyjaśnia Rainer Garger.
 

Atutem Family Point mają być m.in. marki sklepów. – Dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić ciekawy i zrównoważony tenant mix, z ofertą dla całej rodziny. Pomimo trudnej sytuacji na rynku, spotkaliśmy się z szerokim zainteresowaniem ze strony najemców, inwestorów oraz banków. Nasze wysiłki koncentrują się teraz na znalezieniu atrakcyjnych lokalizacji – podsumowuje.

Pierwszy w Polsce obiekt Family Point doczekał się otwarcia w marcu 2010 roku we Wrocławiu. Inwestycja została realizowana w joint venture z REVCAP (Real Estate Venture Capital Management LLP), inwestorem zaangażowanym w inwestycje w nieruchomości, którego główna siedziba mieści się w Londynie i Tradeland Development.
Centrum handlowe Family Point we Wrocławiu zajmuje powierzchnię 9 tys. mkw. Zostało wybudowane obok marketu budowlanego Praktiker, który ma 20 tys. mkw. Koncepcja Family Point polega na połączeniu przyjaznej dla całej rodziny atmosfery oraz prostoty konstrukcji i wystroju, co sprawiać ma, że kupowanie staje się wygodne. Architektura obiektu utrzymana jest w nowoczesnym stylu.
Obiekt oferuje klientom możliwość zrobienia zakupów w 17 sklepach. Najemcami są krajowe i międzynarodowe firmy handlowe ze specjalistyczną i korzystną cenowo ofertą.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016