Rynek parków handlowych w Polsce wciąż nienasycony

Rainer Garger, członek zarządu Tradeland

Rainer Garger, członek zarządu Tradeland

Firma rozwija w Polsce koncept parków handlowych Family Point. –  Tego typu projekty mają za cel zapewnienie wygody zakupów – klienci mają możliwość zaparkowania w pobliżu bezpośredniego wejścia do danego sklepu, bez konieczności chodzenia po korytarzach, jak ma to miejsce w centrach handlowych – mówi Rainer Garger.
– Polska ma stabilną gospodarkę, z rosnącą konsumpcją indywidualną. Przychody gospodarstw domowych rosną, poziom bezrobocia spada lub utrzymuje się na stabilnym poziomie. Ogólnie, klimat dla inwestycji handlowych jest dobry. Jesteśmy zainteresowani miastami z liczbą mieszkańców powyżej 50 tys. Wszystkie potencjalne lokalizacje są analizowane właśnie pod względem liczby mieszkańców w danej okolicy oraz ich siły nabywczej. Mimo że koncentrujemy się na parkach handlowych, jesteśmy również zainteresowani małymi centrami handlowymi w pobliżu silnych najemców, takich jak markety budowlane oraz hipermarkety, czego przykładem jest nasza pierwsza inwestycja we Wrocławiu – wyjaśnia.
Tradeland Development jest wiedeńsko-warszawską firmą deweloperską, której działalność koncentruje się m.in. na rozwoju handlu detalicznego. Firmę powołało do życia czterech austriackich specjalistów w dziedzinie nieruchomości z długoletnim doświadczeniem na rynku deweloperskim w Austrii oraz krajach CEE. Założycielami są Rainer Garger, który wcześniej pracował w międzynarodowej firmie Blue Chip specjalizującej się w marketingu i sprzedaży, Franz Kollitsch, z wykształcenia inżynier budowlany, absolwent Uniwersytecie w Graz, Erwin Krause, posiadający dobrą orientację o rynku w krajach Centralnej i Wschodniej Europy jak również w handlu detalicznym biznesu rozwojowego oraz Peter Ulm, absolwent Biznesu i Administracji oraz Prawa na Uniwersytecie w Graz. Wszyscy chcieli stworzyć firmę, która zajmuje się realizacją długoterminowych, stałych inwestycji.
Tradeland stawia na wspieranie rozwoju nieruchomości i inwestycji, takich jak parki i centra handlowe. Od podstaw tworzy własne projekty, ale podejmuje się również rozbudowy już istniejących. Marką należącą i kierowaną przez Tradeland jest właśnie Family Point.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016