Marka Ochnik poszerza asortyment

– W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, oprócz skórzanych walizek i toreb podróżnych wprowadziliśmy produkty z najnowocześniejszych materiałów, które charakteryzują się nie tylko ciekawym designem, ale są również wyjątkowo lekkie, a przy tym bardzo trwałe i wytrzymałe – mówi Katarzyna Nowicka, dyrektor ds. zarządzania Marką Ochnik.

Nowoczesne walizki i torby podróżne oferowane przez firmę Ochnik zostały stworzone z poliwęglanu – materiału, który jest bardzo lekki i elastyczny, dzięki temu walizki są wyjątkowo odporne na uszkodzenia – informują przedstawiciele sieci. Oprócz toreb i walizek skórzanych oraz poliwęglanowych, Ochnik ma w ofercie również walizki z trwałego i wytrzymałego nylonu.

Marka Ochnik stale się rozwija, o czym świadczą przyznane jej nagrody, m.in. Producent Roku 2005 oraz Oskar Mody za zajęcie I miejsca w kategorii „Odzież Skórzana” wręczony przez Magazyn Mody Fashion w roku 2001.

Sieć uruchomiła pod koniec marca salon w Centrum Handlowym Łódź. Teraz ten producent odzieży i galanterii skórzanej rozważa wejście na rynki wschodnie. Decyzja w tej sprawie ma zapaść w maju br. Firma planuje także otworzyć pierwszy salon na Ukrainie.

Ochnik to polska firma z 20-letnią tradycją, oferująca galanterię i odzież skórzaną. Produkty spółki dostępne są w 50 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym www.sklep.ochnik.pl. W minionym roku spółka otworzyła 10 nowych salonów, a przychody wzrosły o 22 proc. do 42 mln zł. Spółka zanotowała w tym okresie 2 mln zł zysku netto.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016