Galeria Sfera wystartowała z nową kampanią reklamową. Pierwsza jej odsłona prezentuje wiosenne kolekcje dostępne w sklepach obiektu.

Elementy wizualne reklam Galerii Sfera budowane są na zasadzie fantazyjnych patchworków, nietypowych zestawień kolorów i kształtów sugerujących projekt kreacji modowej. Kompozycję dopełniają elementy związane z szyciem, tkaniem, detale tkanin i faktur oraz kontekstowe, bawiące się fonetyką i semantyką hasła przewodnie. Kolaż, łączący elementy graficzne, kolorystyczne w jedną dynamiczną formę wizualną stanowić ma metaforę różnorodności i zmienności oferty handlowej.

– Chcemy, aby marka Galerii Sfera postrzegana była jako miejsce inspirujące i motywujące do działania, odkrywania własnego stylu, tworzenia własnych, modowych kreacji – mówi Anna Dworak , Marketing Manager Galerii Sfera. – Definiujemy naszą Galerię jako bezkonkurencyjne w Bielsku-Białej miejsce ekspresji i realizacji marzeń, ambicji i oczekiwań – dodaje.

Przekaz odwołuje się więc do pojęcia kreacji, tworzenia własnego stylu. Główne motywy wizualne – wzory i wykroje odwołują się do takich cech, jak unikalność i oryginalność, indywidualizm, swoboda wyboru, dobry styl, wyobraźnia i fantazja. Mają prowokować do zmian, wyrażania własnych pragnień i emocji.

Galeria Sfera składa się z galerii handlowej z ofertą 250 sklepów polskich i zagranicznych marek, biurowca, 25 kawiarni i restauracji, kina z 7 salami, klubu fitness, a także klubu muzycznego z kręgielnią i dyskoteką. Ponadto do końca 2010 roku na terenie Galerii zostaną oddane do użytku: trzygwiazdkowy hotel „QUBUS” oraz część mieszkalna złożona z apartamentów z zielonymi tarasami tworzącymi park na dachu Galerii.