Bricomarché ma już 10 lat

Aby zostać uczestnikiem konkursu „Hasło reklamowe promujące Bricomarché”, należy do 9 maja 2010 roku dokonać jednorazowego zakupu dowolnych produktów na terenie sklepu za kwotę minimum 50 zł brutto (na jednym paragonie), odebrać w kasie kupon konkursowy, ułożyć hasło reklamujące sieć sklepów Bricomarché, prawidłowo wypełnić Kupon, wrzucić Kupon do urny konkursowej – informuje Bricomarché.

Wybór haseł reklamowych będzie przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym, w każdym sklepie zostanie wybranych 30 haseł, których autorzy zostaną nagrodzeni bonem na zakupy w Bricomarché. W drugim etapie, spośród wybranych uprzednio zgłoszeń, zostaną wyłonione samochody.

Ponadto od 26 maja do 6 czerwca potrwa akcja promocyjna „Kupujesz – Zyskujesz”. Będzie ona miała charakter sprzedaży premiowej, w której nagrodami będą bony towarowe o wartości 100 zł w postaci elektronicznej karty urodzinowej.

Marka należy do Grupy Muszkieterów, która jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz właśnie supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 146 supermarketów Intermarché oraz 70 sklepów Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 roku jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 000 mieszkańców.

Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2009 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 34 miliardy euro. Sieć 3 760 sklepów, 3 000 niezależnych przedsiębiorców 130 000 pracowników to liczby wskazujące na wiodącą pozycję Grupy Muszkieterów wśród europejskich sieci handlowych.

Reklama

Galeria Jurajska