Pandora wchodzi do kolejnego centrum

Pierwsze salony Pandora otworzyła rok temu w CH Złote Tarasy i Galerii Mokotów. W pierwszym kwartale tego roku duńska marka uruchomiła dwa sklepy, które zostały zlokalizowane w centrach handlowych Klif w Gdyni i Warszawie.

W ofercie Pandory znaleźć można pełną gamę biżuterii – od pierścionków, kolczyków, broszek, przez wisiorki i naszyjniki po bransoletki. Marka, ceniona na świecie przez miliony klientek, zasłynęła dzięki obecnie najlepiej rozpoznawalnemu z jej produktów – bransolecie z zawieszkami. Ogromna liczba oferowanych wzorów pozwala na tworzenie nieskończenie dużej liczby połączeń. Wszystkie produkty wykonywane są ręcznie ze złota, srebra w połączeniu z kamieniami szlachetnymi i półszlachetnymi. Obecnie dostępnych jest ich ponad 800 wzorów. Obecnie Pandora stała się marką międzynarodową, reprezentowaną w ponad 30 krajach i szeroko obecną w świecie mody. Dostępna jest w ponad 10 000 sklepach na świecie.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. To ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.
Budynek ma ogółem około 185 tysięcy mkw., całkowita powierzchnia najmu wynosi około 65 tysięcy mkw. Ok. 30 tysięcy metrów kwadratowych przypada na kompleks biurowy. W kompleksie Blue City znajduje się 1500 miejsc parkingowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejsc w ogrzewanym garażu podziemnym i do 400 na parkingach zewnętrznych.

Właścicielem i zarządcą Blue City jest Blue City sp. z o.o. Pakiet większościowy 51 proc. firmy należy do holenderskiej grupy inwestycyjnej. Portfolio zagranicznych inwestorów Blue City obejmuje nieruchomości na całym świecie.

 

Reklama

Galeria Jurajska