Piotr i Paweł: 25-proc. wzrost obrotów

W 2010 roku Piotr i Paweł zamierza uruchomić 12 supermarketów

W 2010 roku Piotr i Paweł zamierza uruchomić 12 supermarketów

Jak informuje spółka Piotr i Paweł, na wysokim poziomie utrzymuje się dynamika rozwoju sieci supermarketów. Tylko od początku bieżącego roku zostało otwartych pięć nowych placówek handlowych, z czego ostatnia 24 kwietnia w płockiej Galerii Mazovia. To 72. sklep w sieci Piotra i Pawła i zarazem drugi w Płocku. Wynajęta powierzchnia całkowita to 1662 mkw., z których powierzchnia handlowa to 1150 mkw.

Pierwszym sklepem sieci uruchomionym w 2010 roku był market w Grudziądzu. Ruszył 6 stycznia, a jego powierzchnia sprzedaży wynosi 861 mkw. To druga placówka handlowa w tym mieście. Kolejny Piotr i Paweł zainaugurował swoją działalność w Inowrocławiu 23 stycznia. Jego powierzchnia przekracza 900 mkw. Pod koniec stycznia została zaś otwarta placówka sieci we Wrocławiu. Powierzchnia sklepu to 1272 mkw. To już czwarty punkt z tym szyldem w tym mieście. W marcu i kwietniu dwa sklepy Piotra i Pawła pojawiły się w Łodzi. Pierwszych z nich ma powierzchnię 1789 mkw. Market w centrum handlowym Port Łódź zajmuje powierzchnię blisko 2 tys. mkw.

Placówki sieci Piotr i Paweł zanotowały w ubiegłym roku obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, co oznacza, że w porównaniu z 2008 rokiem wzrosły o 20 proc. Na koniec 2009 roku sieć działała w oparciu o 66 placówek handlowych. W minionym roku zostało otwartych 16 supermarketów delikatesowych z tym szyldem, w takich miastach jak na przykład: Białystok, Poznań, Gdańsk, Opole, Legnica, Koszalin czy Radom. 
Oprócz prowadzenia sklepów Piotr i Paweł rozwija sprzedaż przez Internet.

 

Reklama

Galeria Jurajska