Wprowadzenie kolekcji męskiej Troll jest związane z planami Redanu ukierunkowanymi na dalszy rozwoju marek modowych: Top Secret i Troll. Obie są skierowane do tej samej grupy odbiorców kobiet i mężczyzn w wieku 23-35 lat. Pojawienie się oferty dla panów wpisuje się również w założenia strategii rozwoju Grupy na lata 2010-2012, która planuje zwiększenie sieci sprzedaży w sektorze fashion do 268 sklepów na koniec 2012 roku. W planach Grupa ma przede wszystkim otwieranie nowych sklepów w formacie multibrandowym (oferujących marki Top secret i Troll) oraz przekształcenie części istniejących monobrandów w multibrandy. Propozycja dla mężczyzn w Trollu jest jednym z końcowych działań mających na celu uzupełnienie komplementarności oferty obydwu marek względem siebie, tak aby osiągnęły one pozycje lidera w swoich segmentach „soft office” i „denim fashion”.

– Męska kolekcja Troll to żywe, energetyczne kolory i dopasowane fasony. Ubrania zostały stworzone z myślą o młodych, nowoczesnych mężczyznach, żyjących w ciągłym ruchu, pełnych pozytywnej energii i optymizmu, którzy lubią podążać za najnowszymi trendami. Kolorystyka letniej kolekcji Troll, zarówno dla pań, jak i panów, nawiązuje do elektryzującego klimatu lat 80-tych – informuje spółka.

Troll to marka znajdująca się w portfelu Grupy Redan należącą do sektora modowego. Jest jedną
z najdłużej funkcjonujących na polskim rynku marek odzieżowych. Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach, Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce grupa kapitałowa zatrudnia ponad półtora tysiąca osób. Redan powstał w 1995 roku. W 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Centrala spółki znajduje się w Łodzi.