29 i 30 kwietnia oraz 2 maja br. sklepy Tesco kuszą klientów „Milionowym weekendem majowym”. Każdy z klientów, który zrobi zakupy za minimum 20 zł i okaże kartę Clubcard, otrzyma szansę wygrania głównej nagrody – miliona punktów Clubcard lub jednej ze stu nagród po dziesięć tysięcy punktów. Każdy zakup w Tesco premiowany będzie podwójnymi punktami Clubcard, zaś sklepy galerii handlowych Tesco przygotowały rabaty dla uczestników programu.

Wybrane sklepy z centrów handlowych Tesco obiecują rabaty w wysokości co najmniej 10 proc. Do akcji przyłączyły się m.in.: Deichmann, Mix Electronics i salony Yes. Dla tych, którzy do programu Clubcard jeszcze nie dołączyli, Tesco przygotowało weekendowy, 100-punktowy prezent.

Clubcard w całej Polsce ma już ponad 2 miliony użytkowników. A do każdej karty Clubcard dołączane są dwa breloki, które pozwalają zbierać punkty członkom rodziny na wspólne konto.  Tesco zakłada, że Clubcard jest już w co szóstym polskim portfelu. Co minutę 150 klientów Tesco – okazując karty Clubcard – zamienia wydane złotówki na punkty.

Program Clubard, wprowadzony w Tesco Polska w sierpniu 2009 roku opiera się na prostych zasadach. Klient zbiera punkty przy okazji każdych zakupów w Tesco – 1 punkt za wydane 2 zł.
Co kwartał uczestnicy programu otrzymują wyciągi z nagrodami. Zebrane punkty przeliczane są na bony Clubcard, którymi można płacić za dowolne zakupy w sklepach sieci. Dodatkową, gwarantowaną nagrodą są kupony Clubcard na określone produkty z kategorii najczęściej kupowanych przez danego klienta.