Obok pierścionków, kolczyków, broszek i naszyjników, sztandarowym produktem Pandory są bransoletki z zawieszkami. Ich cechą charakterystyczną jest możliwość dobierania poszczególnych elementów według uznania, nastroju czy stylu kobiety. W ten sposób każda klientka może stać się projektantką własnej, biżuterii. Zawieszki, zwane charmsami, są wykonane ze srebra i 14-karatowego złota z kamieniami szlachetnymi lub półszlachetnymi. Obecnie dostępnych jest ich ponad 800 wzorów.
W dniu otwarcia pierwszych 100 klientów, którzy kupili zawieszki za łączną sumę 200 zł, otrzymało w prezencie srebrną bransoletkę o wartości 239 zł.
Pandora to skandynawski design, ręcznie wykonane elementy i indywidualny styl, pozwalający każdej kobiecie wyrazić swoją osobowość – zakłąda idea marki. Od roku 1982 tworzy biżuterię, którą znają kobiety na całym świecie. Dziś jest już marką międzynarodową, reprezentowaną w ponad 30 krajach i szeroko obecną w świecie mody. Dostępna jest w ponad 10 000 sklepach na świecie. Wiecej informacji na stronie www.pandora.net/pl.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.
Blue City ma 185 tysięcy mkw., całkowita powierzchnia najmu centrum handlowego wynosi około 65 tysięcy metrów powierzchni handlowej. W kompleksie Centrum Handlowego Blue City znajduje się 1500 miejsc parkingowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejsc w ogrzewanym garażu podziemnym i do 400 na parkingach zewnętrznych.