Przychody LPP spadły do 142 mln zł w kwietniu

Sprzedaż LPP w okresie styczeń - kwiecień 2010 r. wyniosła 560 mln zł

Sprzedaż LPP w okresie styczeń - kwiecień 2010 r. wyniosła 560 mln zł

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła ok. 63 proc. i była wyższa o 5 pkt. proc. niż w kwietniu ub.r.

"Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2010 roku wyniosła około 560 mln zł. Przychody te były niższe o 10 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego" – czytamy w komunikacie.

Spółka odzieżowa LPP miała 104,63 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 167,51 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 2003,10 mln zł wobec 1623,00 mln zł rok wcześniej.

W 2009 roku łączna powierzchnia salonów sieci handlowych działających w ramach LPP SA wzrosła o ok. 65 tys. mkw. i na koniec ubiegłego roku wynosiła ok. 290 mkw. Pierwotne plany rozwoju zostały przekroczone. Uruchomiono ponad 220 placówek. Wzrost całkowitej powierzchni salonów sieci, wyrażony w wartościach bezwzględnych, był największy w historii działania LPP.

LPP SA od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do 12 europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Systematycznie rozwija swoją sieć dystrybucji, wzmacnia pozycje swoich marek. Jest właścicelem marek Reserved, Mohito, Esotiq, House i Cropp. Pierwszy sklep pod Reserved został otworzony w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Do dzisiaj powstało około 270 salonów w Europie. Ubrania Croppa można dziś kupić w 168 krajowych salonach i 70 europejskich. Esotiq jest marką damskiej bielizny, która istnieje na rynku od dwóch lat. Bieliznę Esotiq znaleźć można w salonach, które mieszczą się głównie w galeriach handlowych w całej Polsce oraz za granicą (m.in. w Rosji, Czechach). Marka posiada już 58 salonów. Marka House posiada177 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich. Z kolei marka Mohito pojawiła się na rynku w lipcu 2008 roku. Obecnie ma 53 salonów w Europie Środkowej.

Reklama

Galeria Jurajska