Przychody NG2 spadły w kwietniu do 83,5 mln zł

Spółka miała 83,60 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 102,46 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 922,41 mln zł wobec 754,28 mln zł rok wcześniej.

Jak informował Retailnet.pl, w 2010 roku NG2 planuje w sumie otwarcie co najmniej 78 placówek, tj: 40 salonów CCC (30 w Polsce, 10 w Czechach) oraz 38 sklepów BOTI. Docelowo firma zamierza zbudować sieć około 1070 sklepów w Polsce, czyli 400 lokali CCC (w tym 100 franczyzowych) oraz 500 sklepów marką BOTI (w tym 100 franczyzowych). Sieć salonów QUAZI docelowo ma składać się ze 100 sklepów. W Czechach Grupa planuje rozszerzyć swoją sieć do 70 salonów CCC.

Na koniec 2009 roku struktury sprzedaży detalicznej NG2 obejmowały łącznie 692 placówki, w tym 556 sklepów własnych: 254 salony CCC w Polsce i 38 w Czechach, 213 salonów Boti oraz 51 butików Quazi.

Grupa NG2 jest  liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka NG2 S.A. jest notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 2004 roku. Siedziba spółki mieści się w Polkowicach.

Grupa NG2 kieruje swoje produkty do szerokiego grona odbiorców, począwszy od wymagających klientów modnych butików, poprzez klientów ze środkowego segmentu rynku, dla których stosunek jakość/cena gra podstawową rolę, aż po nieco mniej zamożnych klientów, poszukujących obuwia o przyzwoitej jakości w umiarkowanej cenie.

Strategia dywersyfikacji marki znajduje odzwierciedlenie w trzech autonomicznych kanałach dystrybucji poprzez salony firmowe CCC, sklepy obuwnicze Boti oraz sieć butików Quazi.

 

Reklama

Galeria Jurajska