Le Mac inwestuje w custom publishing

– Magazyn ma na celu budowanie relacji między marką a konsumentami poprzez dostarczanie im pełniejszej wiedzy o firmie i jej produktach. Ma służyć jako platforma komunikacyjna z klientami i tym samym stać się elementem programu lojalnościowego – tłumaczy Anna Dziełak, prezes firmy Bültel International (Poland) będącej właścicielem sieci.

„Le Mac Magazine”, wydawany co kwartał w nakładzie 3 tys. egzemplarzy, jest dystrybuowany w salonach Le Mac, ponieważ to właśnie w miejscu sprzedaży podejmowanych jest dwie trzecie decyzji zakupowych.
W pierwszym wydaniu skoncentrowano się na prezentacji trendów na sezon wiosna – lato na przykładzie kolekcji marek Calamar i Hattric oraz opisie specjalnej linii ubrań dla kierowców Calamar Driver’s Edition. Klienci mogą dowiedzieć się także o aktualnych działaniach sieci handlowej: akcji marketingowej „Przywitaj wiosnę z Le Mac” i otwarciu nowego, już dwunastego, salonu firmy Le Mac. W czasopiśmie zamieszczono też informacje o obecności firmy w mediach, o którą dba agencja public relations Promedia. Dzięki opublikowaniu adresów wszystkich salonów Le Mac wraz z godzinami ich otwarcia, klienci podróżujący lub zmieniający miejsce zamieszkania mogą łatwo odnaleźć inne sklepy tej sieci. Przygotowując gazetkę pomyślano też o miejscu na pieczątkę sklepu na ostatniej okładce czasopisma. Jest to forma promocji dla poszczególnych salonów przypominająca klientowi, gdzie zakupił dany produkt, by łatwiej mógł wrócić po następny.
Magazyn przygotowała agencja Promedia świadcząca usługi PR, reklamowe i custom publishing dla firmy Le Mac.

Le Mac posiada obecnie 12 salonów w Polsce. W ubiegłym roku sieć powiększyła się o salony wznajdujace się m.in. w centrach handlowych w Warszawie (Blue City), Krakowie (Bonarka) i Gdańsku (Fashion House Outlet Centre.

Istniejąca od 2006 roku sieć sklepów z odzieżą męską Le Mac takich marek, jak Camel Active, Calamar czy Hattric, kieruje swą ofertę do mężczyzn, w większości w wieku 30+, którzy oprócz odzieży typu casual na czas po pracy i na weekend chcą także w pracy ubierać się wygodnie i elegancko. Jak mówi Anna Dziełak, która od sierpnia ubiegłego roku jest nowym prezesem firmy, po znaczącym wzroście ilościowym sieci sprzedaży w roku 2009, w tym roku najważniejszy będzie dalszy rozwój sieci w aspekcie jakościowym.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016