Coffeeheaven współpracuje z agencją Storygroup

Współpraca ta ma charakter długofalowy. Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Daria Korus. Do tej pory obsługą PR i marketingu zajmowało się tylko wewnętrzne biuro firmy na czele z dyrektorem Dorotą Szczerbicką.

Storygroup to agencja specjalizująca się w content publishingu, media relations oraz content marketingu. Klientami są m.in. Castrol, DHL, Mazda, MTM Ostróda i Opel/Chevrolet Mucha. Agencję tworzy zespół sześciu konsultantów.

Pod szyldem Coffeeheaven funkcjonują obecnie 63 placówki zlokalizowane głównie w centrach handlowych w największych miastach Polski. Firma dynamicznie rozwija się również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Czechach, Bułgarii, na Łotwie (pod szyldem Coffeenation) oraz Węgrzech. Grupa została nagrodzona tytułem Top Emloyer 2010. Coffeeheaven wprowadza wiele pionierskich rozwiązań, m.in.: wspiera politykę awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i bezustanny rozwój organizacji, podejmuje działania na rzecz pomocy dzieciom (finansowanie działań podejmowanych przez The Foundation for Corporate Social Responsibility) czy środowiska (projekty pro-ekologiczne: sadzenie lasu, uzyskanie dla mieszanki kawy certyfikatu Rainforest Alliance).

Od lutego br. Coffeeheaven jest częścią brytyjskiego koncernu Whitbread, który ma w swoim portfolio m.in. sieć Costa Coffee. Oferta została upubliczniona 15 grudnia 2009 roku, a transakcja, która warta jest około 36 mln funtów, została zaakceptowana przez akcjonariuszy Coffeeheaven pod koniec lutego br. Whitbread jest brytyjską firmą hotelowo-restauracyjną, która ma w swoim portfolio takie marki, jak m.in.: hotele Premier Inn, kawiarnie Costa Coffee oraz puby Beefeater.

Reklama

Galeria Jurajska