Livio to supermarkety delikatesowe z elementami dyskontu

– Spółka BDF, która istnieje na rynku handlowym od 2002 roku, posiada duże możliwości ekspansji
na terenie wymienionych województw, zarówno w rozwoju organicznym, jak i w zakresie propagowania systemu franczyzowego Sieci 34 – czytamy w komunikacie Bomi SA.

Spółka BDF jeszcze przed przejęciem współpracowała z Grupą Bomi na bazie umowy franczyzowej zawartej w ubiegłym roku. – Po zmianie modelu handlowego, systematycznie rośnie liczba klientów oraz sprzedaż po szyldem Livio. Ponadto BDF sp. z o. o. prowadzi działalność w zakresie produkcji wody mineralnej oraz płynów do spryskiwaczy, która jest dobrą bazą wyjściową do generowania marki własnej Grupy Bomi – czytamy dalej.

Grupa Kapitałowa Bomi jest jedną z największych sieci supermarketów delikatesowych oraz supermarketów typu premium w naszym kraju. Firma posiada własne zaplecze dystrybucyjne. Grupa kapitałowa powstała poprzez połączenie spółki P.P.H. BOMI SA ze spółką Rast SA oraz poprzez przejęcie 95 proc. akcji w spółce Rabat Pomorze SA. Grupa posiada obecnie 69 sklepów delikatesowych i supermarketów w 19 miastach Polski. Dodatkowo 50 placówek w systemie pełnej franczyzy, a także 1524 sklepy partnerskie połączone w ramach sieci Sieć 34 oraz eLDe. Dystrybucja prowadzona jest w spółkach Rabat Pomorze SA oraz Curyło-Asterix SA.

Livio zadebiutowała na rynku w marcu 2008 roku otwierając sklepy w Ząbkach k. Warszawy, Lublinie, Siedlcach i Łochowie. Koncepcja marketów Livio to supermarket delikatesowy z elementami dyskontu. Średnia powierzchnia sprzedaży waha się w granicach 200-1000 mkw., na których klienci mają do wyboru ok. 6 tys. produktów.