Z kolei 7 maja br. sieć powiększyła się o kolejną placówkę w Głochołazach. W związku z coraz większym zainteresowaniem Polaków sklepami dyskontowymi o profilu niespożywczym, firma Pepco chce każdego roku powiększać swój udział w rynku, otwierając kolejne placówki handlowe. Od samego początku istnienia, plany Pepco Poland skupiały się na dopasowaniu oferty optymalnej dla polskiego klienta i tworzeniu sklepów niedrogich, samoobsługowych, z lokalizacją w centrach miast lub centrach handlowych, gdzie wraz z sąsiadującymi operatorami spożywczymi Pepco składa się na kompleksową ofertę handlową. Taki model sklepu zapewnia wygodne zakupy na „każdą kieszeń”, oferując niskie ceny i szeroki asortyment – dla wszystkich.

Model budowy sieci Pepco został oparty na programie 35-45 otwarć rocznie. Docelowo Pepco zamierza stworzyć sieć liczącą 400 sklepów w całej Polsce.

Pepco to ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku w myśl hasła „Więcej za mniej… codziennie!”. Jest to jedyny tego typu operator niespożywczy w Polsce. Pepco Poland Sp. z o.o. jest jedną ze spółek, należących do grupy firm holdingu inwestycyjnego Pepkor.

Pepco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu jest wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów sieci, powstających pod marką Pepco – zarządza istniejącymi sklepami oraz ustala strategię otwarć nowych placówek.

Pepco jest częścią holdingu Pepkor – jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. PEPCO, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig).