– Galeria Bawełnianka będzie obiektem o najwyższym standardzie. Zależy nam na tym, aby spełniać oczekiwania mieszkańców Bełchatowa i okolic oraz klientów przyjezdnych, dlatego na wyłącznego agenta przy komercjalizacji wybraliśmy Cushman & Wakefield – wyjaśnia Krzysztof Włuka, prezes spółki Bawełnianka sp. z o.o.

Projekt architektoniczno-budowlany projektu obejmuje dwa poziomy: parter i piętro, na których znajdą się supermarket, salon multimedialny, operator kinowy, przestrzeń rozrywkowo-gastronomiczna oraz liczne lokale handlowe i usługowe. – Jesteśmy w trakcie prezentacji i rozmów dotyczących szczegółowego zapotrzebowania poszczególnych najemców z tych sektorów. Na tym etapie inwestycji jest jednak za wcześnie, by ogłosić konkretnych najemców – mówi Piotr Kaszyński z Cushman & Wakefield.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez specjalistów z Uniwersytetu Łódzkiego na zlecenie spółki Bawełnianka, ponad 70 proc. bełchatowian oczekuje powstania galerii handlowo-rozrywkowej w centrum miasta, a ponad 90 proc. ankietowanych przyznaje, że w mieście brakuje restauracji, kawiarni, kina oraz butików ze znanymi polskimi i światowymi markami odzieżowymi. Głównym celem inwestora jest zapewnienie wielofunkcyjności i atrakcyjności galerii. – Uwzględniając oczekiwania mieszkańców Bełchatowa, Galeria Bawełnianka będzie skupiała najemców ze wszystkich branż, zapewniając lokalnej społeczności znakomite miejsce spotkań, rozrywki i relaksu. Największą grupę będą stanowiły sklepy odzieżowe, ale nie zabraknie też drogerii, perfumerii, punktów usługowych i sklepów specjalistycznych – m. in. elektronicznych, z odzieżą dziecięcą, sportowych – czytamy w komunikacie spółki.