Nike otwiera największy salon w Wielkopolsce

Oferta salonu będzie promowana w magazynie wydanym właśnie przez CH King Cross Marcelin. Ukazał się on pod tytułem Wiosna w King Cross Marcelin i jest częścią najnowszego wydania Głosu Wielkopolski. Został wydany w nakładzie 40 tys. egzemplarzy, promuje wiosenne kolekcje sklepów Galerii King Cross Marcelin. Magazyn ma objętość 16 stron, wydany jest na papierze offsetowym. Jest w całości przygotowany przez King Cross Marcelin. Zawiera wiosenno letnią ofertę wiodących marek, a w szczególności nowych sklepów, które właśnie zostały otwarte. To, między innymi, pierwszy w Polsce sklep sieci Premaman, sklep Pretty One, czy największy w Wielkopolsce salon NIKE.
To druga edycja magazynu – pierwszy ukazał się wiosną ubiegłego roku.

W Centrum Handlowym King Cross Marcelin w Poznaniu znajduje się 120 sklepów różnych branż ,11 punktów usługowych, 5 restauracji i 8 kawiarni, hipermarket Real oraz największy w Polsce Media Markt. Ponadto najemcami centrum są takie marki jak: dziecięcy sklep 5-10-15, Big Star, Bergson, Charles Vögele, Calzedonia, Carry, Coccodrillo, Cocomore, Cropp Town, Ecco, Esotiq, Gerry Weber, H&M, House, Intermoda, Intersport, Intimissimi, Kruk, Lara Fabio, Levi’s Store, księgarnia Matras, Molton, Pretty One, pralnia 5áSec, sklep obuwniczy Quazi, Reserved, Ryłko, Solar, Świat Spinek, Taranko, Tatuum, Top Secret, Vanila, Venezia, Wojas, Wittchen czy sklep jubilerski Yes. W centrum zorganizowany jest bezpłatny ogródek zabaw dla dzieci w wieku 3-7 lat. Ponadto poznańskie centrum wydaje dla swoich klientów bezpłatny kwartalnik „4 pory roku” , który jest przewodnikiem po ofercie najemców.

Centrum Handlowe King Cross Marcelin w Poznaniu ruszyło w 2005 roku. Inwestorem galerii, której budowa pochłonęła 60 mln euro, jest firma Poznań Żonkil Sp. z o.o. Budowa obiektu rozpoczęła się jesienią 2003 r. Projekt wykonało biuro projektowe ADS Studio.
 

Reklama

Galeria Jurajska