Roller Sushi w podwarszawskim M1

Oferta Roller Sushi podzielona jest na dwie podstawowe części: BigMaki oraz MakiSam. BigMaki to grube rolki typu futomaki w siedmiu popularnych smakach. MakiSam, to rolki cienkie, odpowiedniki standardowych maki, gdzie ryżem otoczony jest jeden wybrany składnik: ryba lub warzywo. Każdemu z produktów w menu Roller Sushi towarzyszy odpowiednio dobrany "herb", znak graficzny – symbolizujący zawartość i nazwę każdej rolki.

Hasłem przewodnim marki Roller Sushi jest „Bite it & Love it – Ugryź i pokochaj!”, nawiązujące do nowego sposobu jedzenia sushi, gryzienia rolki. Sushi zwinięte w rolkę zapakowane jest w specjalną tubę, umożliwiającą wysuwanie rolki i gryzienie jej po kawałku, jak popularnego hot doga. Dołączony do opakowania-tuby patyczek ułatwiający wysuwanie rolki, wypełniony jest sosem sojowym.

Jak informują przedstwiciele sieci, sushi – popularne japońskie danie od dawna już cieszy się uznaniem i sympatią wielu Polaków. Dla wielu z nich barierą w jedzeniu sushi jest cena. Roller Sushi ma szansę to zmienić. Sieć oferuje sushi, we wszystkich najbardziej popularnych smakach, a jej oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna. BigMaki – rolki grube, typu futomaki, kosztują 12 zł, rolki cienkie – MakiSam – 7 zł za rolkę. Każda rolka odpowiada 6 sztukom futomaki lub maki podanym w tradycyjny sposób w restauracji.

Startowi działalności Roller Sushi towarzyszy kampania outdoorowa – reklama na autobusach warszawskich, billboardy na terenie Centrum Handlowego M1 Warszawa-Marki oraz na trasie dojazdu do Centrum, a także kampania reklamowa w Internecie. Każdy, kto od 4 do 9 maja 2010r. zarejestruje się w bazie Rollera na www.biteitandloveit.pl otrzyma specjalny sms z kodem aktywacyjnym. Wystarczy okazać kod w Roller Sushi w centrum M1, by dostać prezent. Na pierwszych 300 osób, które pokażą kod w Roller Sushi w M1 Warszawa-Marki 8 lub 9 maja od godz. 11 czekają T-shirty Bite it & Love it.

Roller Sushi należy do spółki International Sushi Bistro. Roller Sushi na terenie food courtu w M1 Warszawa-Marki oraz restauracja Roller Sushi w podwarszawskich Markach, która ruszy w tym samym czasie (pierwsza restauracja sushi w tym mieście) to początek ekspansji marki Roller Sushi na polskim rynku. W planach spółki są kolejne inwestycje, związane z uruchomieniem lokali w najbardziej popularnych centrach handlowych na terenie Warszawy a następnie na terenie innych polskich miast. Firma zamierza również inwestować w rozwój sieci restauracji Roller Sushi w najbardziej popularnych miejscach na terenie metropolii.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016