Calzedonia i Intimissimi: współraca z Aliganza

Agencja odpowiedzialna będzie za obsługę PR oraz prezentację marek w showroomie, a także kontakty z mediami i koordynację eventów.

Intimissimi i Calzedonia należą do tego samego właściciela. Sieć sklepów Calzedonia powstała we Włoszech, a na polskim rynku istnieje od około sześciu lat. W sklepach oprócz bielizny są również rajstopy damskie i dziecięce, skarpety, kostiumy kąpielowe. Calzedonia ma ponad 30 salonów na terenie Polski.

Intimissimi to detaliczna sieć butików z włoską bielizną damską i męską. Marka powstała w 1996 roku. Obecnie reprezentowana jest w kilkunastu krajach poprzez sieć ponad 1100 salonów, głównie uruchamianych na zasadzie franczyzy. Filozofia marki opiera się na zasadzie: wysoka jakość w przystępnej cenie. Kolekcja w Intimissimi to m.in.: bielizna oraz piżamy damskie i męskie, koszulki nocne, damskie bluzki oraz akcesoria.

Aliganza Fashion Agency jest pierwszą w Polsce agencją full service specjalizującą się w obsłudze rynku mody. Od 2000 roku prowadzi showroom w Warszawie. Jej ideą jest pomaganie firmom odzieżowymi i producentom akcesoriów mody w dotarciu do mediów. Posługuje się komunikacją medialną wykorzystywaną na różnych poziomach, w zależności od potrzeb klienta. Łączy klasyczny PR, media relations, pokazy, eventy, product placement z kreatywną konsultacją i alternatywnymi rozwiązaniami marketingowymi, tak, aby pomóc  w realizacji wizji klientów. Reprezentuje grono różnych marek z branży modowej, biżuteryjnej i obuwniczej, począwszy od marek masowych, po projektancką awangardę.

 

Reklama

Galeria Jurajska