Top Secret ubiera aktorów serialu Usta Usta

W filmie wykorzystywane są wyłącznie modele z bieżących kolekcji, dostępne w sieciach sklepów Top Secret i Top Secret & Friends. W tej chwili w sprzedaży są już propozycje na lato : kobieca, optymistyczna i kolorowa linia Tutti Frutti i bardziej minimalistyczna – Simple Fresh. Dla panów naturalna, prosta kolekcja Fresh Lab i kolorowa, energetyczna Havana. Naturalny udział marki Top Secret w realizacji serialu Usta Usta jest sposobem pokazania w jaki sposób można nosić i komponować propozycje z dużej, bardzo urozmaiconej kolekcji.

W I kwartale br. spółka Redan SA wypracował skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 66,5 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. w porównaniu do wyniku osiągniętego w tym samym okresie roku poprzedniego. Poziom sprzedaży sektora modowego zwiększył się o 5 proc. do wartości ok. 32,5 mln zł. W tym segmencie marka Top Secret zwiększyła sprzedaż w Polsce o 28 proc. Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 20 proc., która wyniosła zatem ok. 33,1 mln zł.

Redan SA zajmuje się projektowaniem, produkcją, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Funkcjonuje w ramach Grupy Kapitalowej, w której poszczególne spółki zajmują się rozwojem i sprzedażą popularnych marek odzieżowych takich jak: Top Secret, Troll, Textilmarket.

Redan SA powstał w 1995 roku. W 2003 roku akcje spółki zostaly dopuszczone do publicznego obrotu na Gieldzie Papierów Wartosciowych w Warszawie. W okresie 2003- 2007 Grupa Kapitalowa Redan przeszła intensywne przekształcenia wewnetrzne realizowane w trakcie bardzo dynamicznego rozwoju. Zostały zmienione kanaly dystrybucji – obecnie ponad 90 proc. przychodów ze sprzedaży realizowanych jest we własnych sieciach detalicznych.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016