W tym czasie reklamy Marks & Spencer pojawią się na nośnikach outdoorowych oraz w warszawskich dziennikach. Media dla kampanii zaplanowała agencja Star Media, kreacją zajął się Marks & Spencer.

W ubiegłym roku Marks & Spencer otworzył w Polsce siedem salonów o powierzchni od 1000 do 2500 mkw. Firma zapowiada, że w tym roku uruchomi kolejne. Jeden z nich znajdzie się w Galerii Mazovia. Płocki salon ma ruszyć w lipcu. Będzie dwupoziomowy, liczący blisko 1700 mkw. – Cieszymy się, że już w lipcu będziemy mogli zaprezentować mieszkańcom Płocka szeroką ofertę naszych produktów słynących z wysokiej jakości i dobrej relacji ceny do wartości. Jesteśmy też bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się znaleźć tak dobrą lokalizację dla nowego sklepu, jak Galeria Mazovia – komentował Dusan Mrozek, dyrektor zarządzający Marks & Spencer Poland.

Marks & Spencer to brytyjska sieć sklepów z ponad 125-letnią historią, oferująca wysokiej jakości ubrania, bieliznę, produkty wyposażenia wnętrz, kosmetyki i żywność (delikatesy). Na świecie Marks & Spencer zatrudnia ok. 75 000 osób, ma ponad 700 sklepów w Wielkiej Brytanii oraz 315 w pozostałych krajach świata, w 41 państwach. Sklepy Marks & Spencer odwiedza każdego tygodnia ponad 21 milionów osób. W styczniu 2007 roku, firma uruchomiła PLAN A, pięcioletni, globalny program, którego celem jest przede wszystkim ochrona środowiska i promowanie zasad Sprawiedliwego Handlu (Fairtrade). Na realizację programu firma wyda łącznie ponad 200 milionów funtów. Program wdrażany jest także w Polsce. Więcej szczegółów na: www.plana.marksandspencer.com. W Polsce Marks & Spencer ma 13 sklepów, zatrudnia ponad 300 osób i stale się rozwija.