Plany firmy zakładają otwarcie do końca 2010 roku 50 nowych sklepów. – Cieszymy się, że Gminna Spółdzielnia „SCH” Łącko obdarzyła nas zaufaniem i przyłączyła do naszej sieci już drugi swój sklep – mówi Justyna Krężołek, właścicielka sieci Hitpol. Uruchomienie nowego sklepu zbiegło się z jubileuszem 10-lecia działałności punktów detalicznych Hitpol. 

– Intensywny rozwój sieci i otwarcie setnego sklepu to powód do dumy, ale na pewno na tym nie poprzestaniemy – mówi Justyna Krężołek. – Nasza strategia rozwoju zakłada wprowadzenie nowej kategorii sklepów półki premium, uruchomienie programu partnerskiego związanego z dofinansowaniem wizualizacji i wyposażenia sklepów oraz informatyzacji, wdrożenie konsumenckiego programu lojalnościowego z uwzględnieniem dwustronnej komunikacji elektronicznej realizowanej przez zintegrowany system obsługi placówek detalicznych. Chcemy także rozwijać sieć w nowych regionach korzystając z masterfranczyzy jako formy współpracy – dodaje Krężołek.

PHU Hitpol prowadzi dla swoich franczyzowych partnerów szkolenia oraz pomaga w prowadzeniu sklepów, zapewnia także bezpłatny projekt wewnętrznej i zewnętrznej wizualizacji. Sieć działa na polskim rynku od 2000 roku i systematycznie się powiększa. W asortymencie posiada od 3500 do 6000 artykułów. Od 2001 roku wydaje gazetkę promocyjną dla swoich klientów.
W tym roku firma ogłosiła, że zmienia swój wizerunek. – Nasze placówki handlowe otrzymują nową wizualizację, zgodnie z wytycznymi „Księgi Wizualizacji Sieci Hitpol”, którą opracowaliśmy. Bazujemy między innymi na wysokiej jakości zdjęciach oraz charakterystycznych motywach graficznych – mówiła w rozmowie z portalem Retailnet.pl Ewa Perenc-Gierut, dyrektor ds. handlowych sieci Hitpol.