Sieć Carrefour poszerza zasięg promocji Dzień Seniora. Organizowana akcja jest kolejną z inicjatyw mających na celu zapewnienie klientom najniższych cen na rynku. W każdy wtorek, wszystkie osoby, które ukończyły 60 lat i zgłoszą się do Punktu Obsługi Klienta z paragonem poświadczającym dokonanie zakupów za kwotę co najmniej 50 zł oraz dokumentem potwierdzającym wiek, otrzymają bony zakupowe do wykorzystania w sklepach sieci. Wartość bonów uzależniona jest od kwoty wydanej na zakupy i wynosi od 5 do 25 złotych.

– Wielu klientów w dniu obowiązywania promocji robi większe zakupy dla całej rodziny – mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska. – Osoby starsze, do których skierowana jest oferta, stanowią bardzo lojalną grupę klientów. Zainteresowanie Dniem Seniora z pewnością świadczy o tym, że jest to cenna inicjatywa. Stale obserwujemy wzrost zainteresowania tą akcją, dlatego też zdecydowaliśmy się na rozszerzenie jej na cały kraj – wyjaśnia Cieślikowska.

Regulamin oraz szczegółowe informacje dotyczące promocji dostępne są w Punktach Obsługi Klienta placówek biorących udział w akcji oraz na stronie www.carrefour.pl.

Inicjatywa firmy Carrefour wpisuje się w politykę odpowiedzialnego biznesu i stanowi jeden z przejawów zaangażowania w problemy dotyczące osób starszych. Carrefour m.in. wspomagał działania stowarzyszenia „Mali Bracia Ubogich”, które przeciwdziała izolacji i wyobcowaniu społecznemu osób starszych, a także stara się łamać stereotypy na temat starości. Firma Carrefour organizowała też w swoich sklepach wystawy mające na celu zwrócenie uwagi opinii publicznej na problemy seniorów oraz zachęcenie do podejmowania działań na rzecz poprawy jakości ich życia.