Kolporter wprowadza nowy program

Program Złoty Klient został uruchomiony 6 kwietnia br. Tajemniczy klienci odwiedzili kilkaset saloników. Okazało się, że blisko połowa sprzedawców w praktyce stosuje satysfakcjonujące standardy obsługi klienta, dlatego zgodnie z założeniami programu otrzymali upominki – karty PayPass doładowane kwotą 50 zł. Tajemniczy klienci nadal będą regularnie odwiedzali wszystkie saloniki – nawet te położone w najmniejszych miastach.

– Przeprowadziliśmy też telefoniczne ankiety w kilkuset salonikach. Okazało się, że prawie 90 procent naszych partnerów opowiedziało się za wprowadzeniem jednolitych, wysokich standardów obsługi – mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe.

Program Złoty Klient został przygotowany we współpracy z firmą doradczą AMPS, która prze kilka miesięcy prowadziła szczegółowe badania dotyczące jakości obsługi i oczekiwań klientów saloników prasowych. We wdrożeniu tego programu wspierała Kolportera Sieci Handlowe firma Catman Polska, a firma Inquiry pomaga w monitorowaniu wyników. Uruchomienie programu ma na celu nie tylko zwiększenie przychodów w salonikach, lecz także pozytywne wyróżnienie się tej sieci na tle konkurencji działającej w tym segmencie rynku.

– W materiałach edukacyjnych, które zostały dostarczone do partnerów można znaleźć kluczowe zasady obsługi klientów, a także wskazówki dotyczące aktywnej sprzedaży – mówi Wiśniewski. – Bardzo ważne jest, aby partnerzy na bieżąco przekazywali wiedzę zawartą w tych materiałach swoim pracownikom, bo przyjazny i profesjonalny wizerunek naszej sieci zależy przecież od wszystkich sprzedawców – podkreśla.

Pierwszą osobą, która uzyskała 100-proc. wynik w prowadzonych do tej pory badaniach standardów obsługi klientów jest pan Adam Kondzior, prowadzący salonik prasowy przy ul. Sikorskiego w Łapach.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016