Selgros włącza się do akcji UNICEF

Każda paczka Pampersów, kupiona w halach hurtowych Selgros w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2010 roku, oznacza jedną ratującą życie szczepionkę. – To prawdziwy zaszczyt móc wspierać taką akcję – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu w firmie Selgros. – Nasi klienci mogą nieść pomoc również za pośrednictwem lojalnościowego Programupremia – dodaje Cezary Furmanowicz.

Od 6 kwietnia do 16 maja 2010 roku klienci obiektów handlowych Selgros mogą przekazywać na zakup szczepionek zgromadzone przez siebie punkty Programupremia. Przekazując 200 punktów Programupremia klient Selgros funduje 100 ratujących życie szczepionek.

Pięciu uczestnikom Programupremia, którzy dokonają zakupu największej liczby produktów Pampers (a co za tym idzie szczepionek), Selgros Cash&Carry przyzna zegarki Certina DS.

Selgros Cash&Carry jest częścią holdingu transGourmet, zajmującego się sprzedażą hurtową produktów żywnościowych. W chwili obecnej działa w Polsce 12 obiektów handlowych, a docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć do 20 hal.
Selgros to hurtowe ceny oraz bogata oferta asortymentowa. Hale otwarte są siedem dni w tygodniu. Wprowadzony w 2004 roku system HACCP gwarantuje jakość i świeżość towarów. Wszyscy klienci już od ponad trzech lat mogą brać udział w lojalnościowym Programie Premia.

UNICEF od ponad 60 lat walczy o prawa każdego dziecka do zdrowia, edukacji, równości i ochrony. Każdego roku ratuje życie 7 milionów dzieci. Za swoją pracę na rzecz najmłodszych został uhonorowany Nagrodą Nobla. 
 

Reklama

Galeria Jurajska