Dzięki sieci WiFi klienci dysponujący dowolnym urządzeniem elektronicznym, obsługującym tę technologię, mogą uzyskać dostęp do zasobów globalnej sieci. Poza tym sieć oferuje możliwość zamieszczania reklam firmom zewnętrznym oraz Najemcom Blue City.

Dostęp do sieci jest bezpłatny i jedynym warunkiem jego uzyskania jest obejrzenie krótkiego bloku reklamowego poprzedzającego darmową sesje internetową. Sesja jest limitowana do 30 minut lub do pobrania plików i innych treści przekraczających 10 MB. W celach bezpieczeństwa wszystkie logowania użytkowników są rejestrowane.

Nowa usługa wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu klientów centrum handlowego, który robiąc zakupy lub korzystając z oferty rozrywkowo-restauracyjnej, chcą móc skorzystać z internetu na swojej komórce czy w laptopie.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

Budynek centrum ma ogółem około 185 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, całkowita powierzchnia najmu centrum handlowego wynosi około 65 tysięcy metrów powierzchni handlowej. Ok. 30 tysięcy metrów
kwadratowych przypada na kompleks biurowy, który znajduje się obecnie w fazie inwestycyjnej.

Właścicielem i zarządcą Blue City jest Blue City sp. z o.o. Pakiet większościowy 51% firmy należy do holenderskiej grupy inwestycyjnej. Portfolio zagranicznych inwestorów Blue City obejmuje nieruchomości na całym świecie. Obecnie inwestor jest zaangażowany w rozbudowę centrum rozrywkowo-handlowego Blue City w Alejach Jerozolimskich oraz projekt budynku biurowego na Mokotowie.