Skonsolidowane przychody wyniosły 1540,63 mln zł wobec 1486,61 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym, w I kw. 2010 roku spółka miała 5,00 mln zł zysku netto wobec 8,14 mln zł zysku rok wcześniej.

Jak informował Retailnet.pl, sprzedaż Grupy Eurocash w 2009 roku wzrosła o 9 proc. do poziomu 6,7 miliarda złotych. Równocześnie Grupa osiągnęła znaczący wzrost EBITDA i zysku netto – odpowiednio o 23 proc. do poziomu 195 milionów zł oraz o 30 proc. do poziomu 102 milionów złotych – podała w komunikacie spółka.

Grupa Eurocash to największa w Polsce grupa zajmująca się hurtową dyGrupa osiągnęła znaczący wzrost EBITDA i zysku netto strybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych w Polsce (szybkozbywalne dobra konsumpcyjne – ang. FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji, Grupa Eurocash koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów detalicznych w całej Polsce.

Działalność Grupy Eurocash obejmuje: ogólnopolską sieć dyskontowych hurtowni typu cash & carry; aktywną dystrybucję wyrobów tytoniowych i produktów impulsowych takich jak słodycze, napoje, karty telefoniczne do tradycyjnych sklepów detalicznych i stacji benzynowych; zaopatrzenie dla sieci restauracji takich jak: KFC, Pizza Hut, Burger King, Coffee Heaven; systemy franczyzowe dla sklepów detalicznych; Grupa Eurocash zarządza sieciami franczyzowymi pod takimi markami jak: abc, Delikatesy Centrum oraz IGA.

Strategicznymi celami Grupy Eurocash są zaspokojenie potrzeb małych i średnich sklepów detalicznych w Polsce w obszarze wszystkich ważnych grup asortymentowych oraz formatów dystrybucji oraz stworzenie trwałej przewagi konkurencyjnej poprzez efekt skali związany połączoną siłą nabywczą wieloformatowej grupy jednostek biznesowych.