Zysk operacyjny w I kwartale wyniósł 8,5 mln zł wobec 2,75 mln zł straty w analogicznym okresie ubiegłego roku i był wyższy od oczekiwań analityków spodziewających się 6,2 mln zł EBIT.

Przychody grupy spadły w I kwartale do 424,5 mln zł z 463,1 mln zł rok wcześniej. Konsensus zakładał przychody na poziomie 420,1 mln zł.

Jak informował Retailnet.pl, w 2009 roku łączna powierzchnia salonów sieci handlowych działających w ramach LPP SA wzrosła o ok. 65 tys. mkw. i na koniec ubiegłego roku wynosiła ok. 290 mkw. Pierwotne plany rozwoju zostały przekroczone. Uruchomiono ponad 220 placówek. Wzrost całkowitej powierzchni salonów sieci, wyrażony w wartościach bezwzględnych, był największy w historii działania LPP. Spółka LPP prowadzi sieci salonów Reserved, Cropp, Esotiq, House oraz Mohito.

Firma od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do 12 europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Systematycznie rozwija swoją sieć dystrybucji, wzmacnia pozycje swoich marek. Plany rozwoju potwierdzają dalszą ekspansję LPP SA. LPP S.A. jest obecnie właścicielem 6 marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito, Esotiq i Promostars. Rewserved to największa marka, która od 2000 roku dostarcza swoim klientom odzież o dobrej jakości i najnowszym wzornictwie. Ma w swojej ofercie propozycje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jest dostępna w 140 salonach polskich i w 133 salonach zagranicznych. Cropp to marka młodzieżowa, która istnieje na rynku od 2004 roku. Dzisiaj Cropp sprzedaje swoje ubrania w 168 salonach polskich i 70 zagranicznych. Esotiq to damska bielizna obecna na rynku od 2007 roku. posiadająca w 58 swoich salonów.